Інклюзивне освітнє середовище 2024-2025 н.р. (план заходів)
План заходів 2024-2025 н.р.
Інклюзивне освітнє середовище |
|||
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний за виконання |
Відмітка про виконання |
Створити інклюзивне освітнє середовище в гімназії |
До 02.09.2024 |
Чекардін Ю.М. |
|
Забезпечити здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Чекардін Ю.М. |
|
Організувати інклюзивне навчання для учнів з особливими освітніми потребами |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Чекардін Ю.М. |
|
Забезпечити функціонування інклюзивних класів |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Чекардін Ю.М. |
|
Створити команду психолого-педагогічного супроводу |
До 01.09.2024 |
Чекардін Ю.М. |
|
Розробити індивідуальну програму розвитку учнів з особливими потребами |
Протягом двох тижнів з початку навчання |
Стрижак К.А. |
|
Надання корекційно-розвиткових послуг у співпраці з ІРЦ |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Люботинський ІРЦ |
|
Моніторинг розвитку учнів з особливими потребами |
Грудень 2024, травень 2025 |
Стрижак К.А., Гаєвська О.А., Калюжна О.Е. |
|
Впровадження педагогічних технологій для інклюзії |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Вчителі-предметники |
|
Використання дистанційного навчання для учнів з ООП |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Вчителі-предметники |
|
Розробка адаптованих програм для учнів з ООП |
До 01.09.2024 |
Вчителі-предметники |
|
Підвищення кваліфікації з інклюзивного навчання |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Вчителі-предметники |
|
Бесіди з дітьми з ООП про дії під час надзвичайних ситуацій |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Класні керівники |
|
Бесіди з учнями про запобігання дискримінації дітей з ООП |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Класні керівники |
|
Інформаційна робота з батьками учнів з ООП |
Упродовж 2024/2025 н.р. |
Класні керівники |